Zoek direct in 488 Medische Vacatures
datum: 31 08 2010
bron: www.medicalfacts.nl
Reactie Hartstichting op onderzoeksresultaten omega-3 vetzuren
Aan voeding toegevoegde omega 3-vetzuren hebben geen positief effect bij mensen die een hartinfarct hebben doorgemaakt. Zij voorkomen geen volgende hart- of vaataandoening bij hen. Dit is de conclusie van een uniek langdurig onderzoek van Wageningen University onder bijna 5.000 hartinfarctpatiënten dat gesteund is door de Hartstichting.
Laatste nieuws
Ouder nieuws
- 09 februari 2012 Pas op met Piercing in de vrieskou!
- 08 februari 2012 Overgewicht nadelig voor sperma
- 07 februari 2012 Aantal mannen met zaadbalkanker sinds 1989 verdubbeld
- 06 februari 2012 IJspret veroorzaakt blessureleed
- 05 februari 2012 Samenwerking LUMC met Zweden voor foetale therapie
- 04 februari 2012 Open brief Dr. Frank aan Connexxion
- 03 februari 2012 Winterhanden, Wintervoeten en Wintertenen?: Warm aankleden!
- 02 februari 2012 Commerciële draagmoeder
- 02 februari 2012 Samenwerking LUMC met Zweden voor foetale therapie